חה"כ אוחנה: "מאמין שנקים ממשלה יציבה ורחבה לארבע שנים"

אסתי פלד No Comments on חה"כ אוחנה: "מאמין שנקים ממשלה יציבה ורחבה לארבע שנים"

חה"כ אמיר אוחנה ב"מהדורה המרכזית": "לא צריך להתייחס לכל גימיק, הנאמנות שלנו היא לערכים. אני מאמין שנביא להקמת ממשלה יציבה של 63-64 מנדטים לארבע שנים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אמיר אוחנה (הליכוד), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס תחילה להתבטאותם של ראש הממשלה ושר הבט"פ בנוגע לזכותו של שוטר לירות בכל מי שמסכן את חייו. "זו אמירה ריקה מתוכן". 

לדבריו "אני לא מכיר תופעה כזו של רצח שוטרים מהשנה שלי כשר בט"פ. אפס שוטרים נרצחו בתקופתי. בכל אירוע שבו שוטר עשה שימוש בנשק מתוך סכנת חיים הגעתי לזירה וגיביתי את השוטר ובחלק מהמקרים אף הענקתי להם לאחר מכן תעודת הערכה".

הוא הוסיף "לעומת זאת – בשבוע הראשון שלו בתפקיד בר לב שמע ששוטרים ירו באירוע בדיר אל אסד ודרש תחקיר תוך 24 שעות מדוע הם ירו. עכשיו לא רק ממערכת המשפט הם פוחדים אלא גם מהשר שאחראי עליהם. שבועות אחר כך קיבלת את אירוע כפר קאסם ששוטרים הותקפו ואף אחד מהם לא חשב לשלוף נשק. כך לא יוצרים הרתעה או משילות".

אוחנה מדגיש כי "הנהלים הם טובים. הבעיה עם הפרשנות ולא עם החוק. לצערי אדם צריך לחשוב שבע פעמים לפני שהוא מגן על חייו. לכן אני חושב שמערכת המשפט זה הסיפור של הבחירות האלה".

עוד אמר אוחנה: "הציבור איננו מאמין במח"ש ובצדק וצריך לראות מה קורה שם ולתקן. איננו רוצים להרוס את המערכת. היועמ"ש אמר בזמנו שיש מניעה להקים ועדת חקירה בגלל שזה ממשלת מעבר. אמרתי לו תראה לי איפה זה כתוב. אנחנו מדינת שלטון החוק, לא המשפטנים".

לסיום, אמר אוחנה ביחס לסערות האחרונות סביב הליכוד: "לא צריך להתייחס לכל גימיק, הנאמנות שלנו היא לערכים. אני מאמין שנביא להקמת ממשלה יציבה של 63-64 מנדטים לארבע שנים".



0 תגובות